Cultura

Publicacions de la Universitat Jaume I presenta les seues novetats editorials en LIBER 2018 a Barcelona

La Universitat Jaume I presentarà les seues novetats editorials a la Fira Internacional del Llibre LIBER 2018, que enguany se celebra a Barcelona, del 3 al 5 d’octubre.

Les novetats editorials de l’UJI estaran en estands col·lectius com el de la Unión de Editoriales Universitarias Españolas, UNE, que recull títols de més de cinquanta editorials d’universitats i centres d’investigació o l’estand de la Generalitat Valenciana, on s’apleguen els llibres de les editorials valencianes agrupades a l’Associació d’Editors del País Valencià. També hi seran presents en estands comercials de distribuïdors internacionals del llibre acadèmic i científic.

LIBER és la fira internacional europea més important, després de Frankfurt, on es concentra la totalitat del sector editorial: editorials, impremtes, distribuïdors, biblioteques, il·lustradors i tot un seguit de professionals al voltant del món del llibre.

Al catàleg de Publicacions de la Universitat Jaume I es poden consultar i adquirir els llibres en versió paper i altres formats.

 

 

 

Informació i Foto: UJI

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint