Cultura

Propostes cinematogràfiques per a aquest cap de setmana del 3 i 4 de novembre de 2018

1. Bohemian Rhapsody

Director: Bryan Singer
Gènere: Drama
Argument: Ambientat en els anys 70, aquest biopic se centra en la vida de l’icònic grup de música ‘Queen’ i concretament en la vida del cantant principal, Freddie Mercury. La cinta pretén mostrar de forma cronològica com es va formar aquesta banda, els anys previs a la fama i els inicis de Freddie Mercury. A més, també es mostrarà el Live Aid de 1985, un concert que van donar a l’estadi de Wembley per tal de donar el recaptat a causes benèfiques i on a més també van col·laborar altres grans estrelles del món de la música d’aquest moment. El film està dirigit per Dexter Fletcher i protagonitzat per Rami Malek ( ‘Mr Robot’), Ben Hardy ( ‘X-Men: Apocalipsi’), Joseph Mazzello ( ‘La xarxa social’) i Gwilym Lee ( ‘Jamestown’). A més, altres actors també se sumen al projecte com Mike Myers ( ‘Austin Powers’) o Lucy

2. Ha nascut una estrella

Director: Bradley Cooper
Gènere: Romance
Argument: ‘Ha nascut una estrella’ relata la història d’Ally, que interpretarà Lady Gaga (com Stefani Germanotta), una jove actriu i cantant amb talent que arriba a la Hollywood disposada a triomfar i a complir els seus somnis. Un cop instal·lada a la ciutat de la fama, coneixerà a Jackson Maine, encarnat per Bradley Cooper, un actor de renom que va tenir el seu moment de glòria en el passat. No obstant això, últimament, la seva carrera no està passant pel seu millor època. Alcohòlic i arruïnat, trobarà en Ally una raó per seguir endavant i l’ajudarà en la seva recerca de l’èxit. Es tracta del remake de la pel·lícula del mateix nom de 1937 dirigida per William Wellman i protagonitzada per Janet Gaynor i Frederic March.

3. La Monja

Director: Corin Hardy
Gènere: Terror
Argument: Després de ‘Anabelle’, ‘La monja’ és el nou spin-off de la saga ‘Expedient Warren’, centrant-se en la figura demoníaca de la religiosa que assetja Lorraine Warren a ‘Expedient Warren: El cas Enfield’. Quan una jove monja de clausura es treu la vida en un convent de Romania, el Vaticà envia a un sacerdot amb un tèrbol passat i a un novici en ple procés de realització dels seus vots per investigar el succés. Junts descobriran el fosc secret que guarda l’Ordre del convent, arriscant les seves vides, la seva fe i la seva pròpia ànima mentre l’abadia es converteix en un terrorífic camp de batalla entre les forces de la vida i la mort. El director britànic Corin Hardy, conegut pel seu treball a ‘The Hallow’ o ‘Butterfly,’ dirigeix ​​aquesta cinta de terror que compta amb el mateix James Wan com a productor.

Més informació cinematogràfica a http://www.cinesa.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint