Primera prova a domicili per al Vila-real BC

El Vila-real BC afronta una nova jornada al seu calendari de competició, i ho farà per primera vegada des de començament de lliga, a domicili. Les noies de Trini Bou encara no s’han pogut estrenar fora de Bancaixa i aquest dissabte tindran l’oportunitat amb el desplaçament a la província d’Alacant, davant d’un correu CB Pedreguer.

L’equip vila-realenc arriba amb bones sensacions després del seu últim partit en què es va imposar al NBF Castelló al derbi provincial, i intentarà aconseguir una victòria per seguir aspirant al capdavant de la classificació de Primera Divisió Femenina.

L’equip alacantí encara no coneix la victòria a l’inici de lliga regular, però Trini Bou afirma que “és un equip jove, que ens posarà les coses difícils. Les seves derrotes als partits previs han estat per pocs punts, raó per la qual no ens hem de relaxar”.

Així doncs, el Pavelló d’Esports de Pedreguer acollirà a les 18.00h del dissabte un dels partits clau per a les aspiracions dels dos equips i que marcarà les diferents rutes a seguir.

El planter VRBC també a domicili

Els equips del club gaudiran d´una nova jornada amb l´inici de la segona volta en cistella gran i l´últim partit de la primera volta per al´Escola, que completaran un cap de setmana ple de partits des de Prebenjamí fins a Senior.

Informació i Foto: Vila-real BC

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: