Primera derrota de la temporada del Nou Basket Femeni davant del Horta Godella (74 a 73)
El Sènior Nacional del Nou Bàsquet Femení Castelló va consumar, dissabte passat, la primera derrota de la temporada a casa del segon classificat, l’Horta Godella (74-73). El partit va estar marcat pel gran encert en el tir exterior de les valencianes, que els va permetre agafar rendes de fins a 10 punts a favor seu en la primera meitat. Després del pas pels vestidors, els castellonencs es van posar la granota de treball en defensa per igualar el partit. La segona part va ser molt igualada, arribant a tenir les de la Plana l’últim tir sobre la botzina per endur-se la victòria final, però no hi va haver sort. Tot i la derrota per la mínima, al Nou Bàsquet Femení Castelló aconsegueix retenir la primera plaça del grup a falta d’una jornada, ja que tenen guanyat el ‘basketaverage‘ particular davant de Godella, després de vèncer en l’anada per 77-74.