Primer dia de proves mediques del primer equip del ValenciaCF
Als jugadors se’ls ha fet un reconeixement mèdic personal, una valoració fisioterapèutica on es comprova la mobilitat, la força i els angles de moviment, una valoració de l’estat muscular mitjançant una prova TMG, una analítica de sang completa i una valoració del pes, la talla i els plecs de greix mitjançant Antropometries abans de comprovar la capacitat aeròbica i l’estat del futbolista amb una prova d’esforç.
El mateix protocol de revisions mèdiques es repetirà aquest dimarts amb l’arribada del segon grup de futbolistes, format per Gabriel Paulista, Kondogbia, Gameiro, Diakhaby, Coquelin, Piccini, Cillessen, Murillo, Joaquín Blázquez i Koba Koindredi i dimecres que ve, un cop finalitzat aquest procés, serà quan la plantilla comenci el treball físic i els entrenaments sobre la gespa.
Per al dia 15 està previst el retorn dels internacionals José Luis Gayà, Wass, Rodrigo, Guedes, Kang in Lee, Manu Vallejo i Dani Parejo, que aquest dilluns s’ha presentat a les instal·lacions de forma voluntària per treballar pel seu compte abans de seva incorporació. Uros Racic, per la seva banda, arribarà el dia 19 mentre que el dia 24 ho farà Carlos Soler. Ferran Torres, concentrat amb la selecció Sub-19 per a la disputa de l’Europeu d’Armènia, arribarà en funció de fins on arribi en el torneig internacional.