Esports

Presentat el VII Trofeu de Pilota Villarreal CF

El Villarreal CF ha presentat el VII Trofeu de Pilota Villarreal CF al Trinquet Salvador Sagols de Vila-real. El futbolista del primer equip Raúl Albiol, el jugador del Vila-real B Carlos Romero i la futbolista del Vila-real Femení Lucía Gómez s’han desplaçat fins al trinquet municipal per donar suport a la celebració d’aquest torneig, impulsat pel Vila-real CF amb la col·laboració de la Fundació de Pilota valenciana, que forma part del projecte d’Endavant Esports.

Al Trinquet Salvador Sagols, a més dels futbolistes grocs i els pilotaris participants, s’han congregat el vicepresident de Fundació de Pilota Valenciana, Pepe Soriano; el delegat de la Fundació de Pilota Valenciana de Castelló, Manolo Martín; i el regidor dEsports, Javier Serralvo.

Un trofeu per gaudir a plenes festes de Sant Pasqual

El VII Trofeu de Pilota Vila-real CF, que es juga en modalitat Escala i Corda, se celebra en plena setmana de festes patronals de Sant Pasqual. El certamen començarà el divendres 12 de maig amb la disputa de la primera semifinal, a partir de les 18.30h, al Trinquet de Vila-real. El matx enfrontarà el trio format per Puchol II, Álvaro Gimeno i Hilari davant l’equip compost per Marc, Javi i Monrabal II.

La segona semifinal es jugarà el diumenge 14 de maig, a les 18.00 hores, al mateix escenari. Aquest dia, De la Vega, Nacho i Bueno s’enfrontaran davant el trio format per José Salvador, Pere i Carlos.

El Salvador Sagols també acollirà la gran final se celebrarà el divendres 19 de maig, a les 18.30 hores. La partida definitòria pel tercer i quart lloc tindrà lloc una mica abans, a partir de les 16:45 hores.

 

 

Informació, Video i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint