Més notícies

PortCastelló visibilitza a Breakbulk Europe el seu potencial logístic per a la càrrega especial

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, acompanyat del director de PortCastelló, Manuel García, participen aquesta setmana a la principal fira mundial de càrrega de projecte, Breakbulk Europe 2026, que se celebra del 16 al 18 de juny a Rotterdam. L’objectiu de la visita és reforçar la projecció internacional del port de Castelló, així com consolidar i ampliar la seva presència als mercats de càrrega general i especialitzada, a fi d’impulsar noves oportunitats de negoci i captar trànsits especialitzats.

L’Autoritat Portuària, des del departament Comercial, durant aquests dies s’ha tancat més d’una desena de trobades amb navilieres i operadors logístics amb l’objectiu de conèixer els avantatges competitius de PortCastelló a la Mediterrània, a més de conèixer de primera mà les necessitats dels operadors per identificar oportunitats reals de negoci que es materialitzin en nous trànsits, escales regulars.

En aquest sentit, el president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez Ibáñez ha posat en valor “l’àmplia superfície disponible al port de Castelló per a la instal·lació de noves empreses, així com la seva capacitat de creixement, “factors que contribueixen a reforçar la competitivitat i la projecció del port com a node logístic clau a l’arc mediterrani”.

A més, ha destacat «el potencial del port de Castelló en sectors dʻelevat creixement, com les energies renovables, la indústria pesada i el sector químic».

Breakbulk Europe 2026

Breakbulk Europe està considerat com la trobada professional internacional més gran del sector de la càrrega general i de projectes. Aquest esdeveniment s’ha consolidat com a principal fòrum europeu dedicat a la càrrega de projecte ia la càrrega general no contenidoritzada. La seva rellevància per al desenvolupament comercial portuari el converteix en una cita imprescindible per a aquells ports que aspiren a reforçar-ne el posicionament i créixer en els segments de càrrega especialitzada.

La cita reuneix més de 12.000 professionals del sector procedents de més de 120 països, convertint-se en un aparador estratègic per enfortir la posició comercial dels ports i generar noves oportunitats de negoci.

PortCastelló participa a la fira sota el paraigua de Ports de l’Estat a l’estand “Ports of Spain” compartint estand amb la resta d’Autoritats Portuàries.

Informació i Foto PortCastelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint