Cultura

PortCastelló posa en marxa el IV Concurs de Nadales

Informació i Foto: http://www.portcastello.com

El port de Castelló organitza per quart any consecutiu el Concurs de Nadales “Dibuixa el teu Nadal amb PortCastelló”, en el qual podran participar tots els nens amb edats compreses entre els 3 i els 11 anys, ambdós inclosos.
El concurs estableix tres categories i d’entre els guanyadors de cadascuna d’elles s’editarà la postal amb la qual l’Autoritat Portuària de Castelló felicitarà el Nadal. El jurat estarà compost per professionals del món de l’art de reconegut prestigi a Castelló.
PortCastelló farà entrega d’un lot de regals i organitzarà una exposició a les instal·lacions de l’Autoritat Portuària amb tots els treballs presentats. Les bases del concurs es troben a la pàgina web http://www.portcastello.com
La iniciativa té com a finalitat potenciar la relació port-ciutat, involucrar els més joves amb el port de Castelló i donar-los a conèixer la importància de la seva activitat econòmica en la societat castellonenca.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint