PortCastelló avança en el projecte d’un nou lloc de control fronterer
PortCastelló contracta l’assistència tècnica per a la redacció del projecte del nou lloc de control fronterer a la seva dàrsena nord per 232.627 euros + IVA a l’UTE UG21-Conurma. El període dexecució és de 18 mesos.
L’objectiu del nou PFC és millorar les instal·lacions destinades a la inspecció i el control de les mercaderies, tenir unificats tots els controls sanitaris i no sanitaris de les mercaderies de frontera i agilitzar els processos. De fet, albergarà els organismes de Sanitat Animal, Sanitat Vegetal, Sanitat Exterior, Soivre i Duanes. Es disposarà així d’un espai polivalent més gran per al control físic i documental dels productes d’importació i exportació que passin pel port de Castelló.
El president de l´Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha indicat que el nostre objectiu és “dotar d´una major agilitat i eficiència als serveis d´inspecció del port i comptar amb unes instal·lacions adaptades a les noves necessitats del port i la nostra Comunitat Portuària” .
El nou edifici comptarà amb 3.500 metres quadrats en planta única sobre una parcel·la de 5.730 metres a la dàrsena nord del recinte duaner. Disposarà duna zona doperacions per a la inspecció física de la mercaderia i la presa de mostres, amb set portes de descàrrega, que permetrà la realització de treballs de control simultani.
Informació i Foto: Comunicació PortCastelló