Pol Salas tercera incorporació del Servigroup Peníscola FS 2024/25
El Servigroup Peníscola ha arribat a un acord per signar Pol Salas, jugador català de 19 anys que arriba procedent del filial del Barça i que el 2023 es va proclamar subcampió d’Europa amb Espanya en categoria Sub-19. És la tercera incorporació del club peniscolà per a la temporada que ve.
Pol Salas Vidal (31 de gener de 2005, Molins de Rei, Barcelona) és un ala-tancament esquerrà de molta projecció format a les categories inferiors del club blaugrana. El nou jugador del Peníscola, en aquesta darrera temporada, ha disputat 14 partits amb el Barça Atlètic de Segona Divisió, amb el qual ha marcat cinc gols el primer any amb l’equip. A la campanya anterior, la 22/23, va guanyar amb el Juvenil del Barça tots els títols en joc: Copa d’Espanya, Lliga, Copa Catalunya i campió d’Espanya. A més, també cal destacar que el 2019 va guanyar amb el seu equip la Minicopa d’Espanya de categoria Infantil celebrada a València.
A nivell de seleccions, Sales ha estat internacional Sub-17 i Sub-19 amb Espanya. Amb aquesta última, es va emportar el 2023 la medalla de plata al Campionat d’Europa i va marcar els dos gols de l’equip espanyol a la final contra Portugal.
Pol Salas se suma a la llista de jugadors del planter del Barça que han triomfat a Peníscola, com ara Eric Martel, Joan Emili, Esteve, Xavi Cols o Víctor Pérez, entre d’altres. El seu és el tercer fitxatge de l’equip per a la temporada que ve després de Gio González i Lucas Rocha, en una plantilla en què també hi seran els renovats Juanqui, Quintela, Gus, Elías i Víctor Pérez, a més dels jugadors amb contracte en vigor. Mentrestant, cal recordar que Jose Mario, Anaya i Aicardo causen baixa.
Informació: Peñiscola Futbol Sala
Foto: Getty Images.