Esports

Plà d’activitats previ al partit d’Europa League Villarreal CF vs Sivasspor

L’Europa League comença aquest dijous per al Villarreal CF. Amb tot això, el Submarí s’exercitarà aquest dimecres, a les 10.30 hores, a porta tancada a la Ciutat Esportiva per a preparar l’estrena davant el Sivasspor. Els primers 15 minuts de la sessió seran oberts per als mitjans de comunicació.

La roda de premsa del Villarreal, prèvia al partit europeu, serà aqueix mateix dia a les 13.00 hores. En ella, participarà el tècnic Unai Emery i un futbolista del primer equip. La compareixença, que se celebrarà de manera telemàtica, es podrà seguir a través de Villarreal CF Live.

Per part seua, el Sivasspor s’exercitarà en l’Estadi de la Ceràmica aquest dimecres a les 20.00 hores a porta tancada, amb els 15 primers minuts oberts per als mitjans de comunicació. Una hora abans, a les 19.00 hores, el tècnic i un futbolista de l’equip turc compareixeran també de manera telemàtica des de la Sala de Premsa del camp groc.

 

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint