Pepe Reina (porter del Villarreal CF) arriba als 1000 partits com a professional
Pepe Reina segueix engrandint la seva llegenda al món del futbol. El porter groguet ha sumat el seu partit número 1000 com a professional després de disputar el matx vespertí contra el Cadis a l’Estadi de la Ceràmica.
El Vila-real CF ha volgut mostrar el seu afecte al porter groc en els prolegòmens del partit desplegant una espectacular lona a la preferència de l’estadi en què s’aprecia, juntament amb una foto seva, la xifra dels partits que ha disputat a la seva reeixida carrera. A més, l’ambaixador del club, Marcos Senna, i la família del porter madrileny, li han fet entrega d’una escultura de ceràmica consistent en uns guants brillants i grocs. L’obra, titulada Mano a mano, és de l’artista provincial Ángel Igual.
Una llarga i llorejada trajectòria
Pepe Reina va debutar com a professional al FC Barcelona B (41 partits) i, des de llavors, ha defensat la porteria del primer equip del club blaugrana (49), Vila-real (178), Liverpool (394), Napoli (182), Bayern de Munic (3), Milan (13), Aston Villa (12), Lazio (54) i de la Selecció Espanyola en diferents categories (74).
L’internacional espanyol suma la quarta temporada defensant la porteria groga. Reina, que va debutar amb el Vila-real a la temporada 2002/03, es va fer ràpidament amb la titularitat i durant les següents campanyes 2003/04 i 2004/05 va guanyar dues Copes Intertoto amb el Submarí i va aconseguir la primera classificació de la història del club a la UEFA Champions League. En aquesta campanya Reina suma 20 partits com a titular i acumula 5 porteries a zero.
Amb aquest espectacular registre Pepe Reina s’uneix al selecte club de futbolistes històrics com Cristiano Ronaldo, Gianluigi Buffon, Xavi Hernández, Iker Casillas o Leo Messi, entre d’altres, que han superat la barrera dels 1000 partits com a professionals.
Informació i Foto: Villarreal CF