Esports

Pepe Claramunt farà el servei d’honor en el partit del València CF davant l’Atlètic de Madrid al Camp de Mestalla

La llegenda del València CF, Pepe Claramunt, farà la sacada d’honor en el proper partit del València CF que es disputarà aquest dissabte, 2 de maig del 2026, contra l’Atlètic de Madrid al Camp de Mestalla. Aquest 2026 s’ha decretat com a ‘Any Claramunt’ amb motiu del 80è aniversari del seu naixement (10/07/1946). Cal destacar que aquesta propera trobada serà la 1.500 del València CF a LALIGA a Mestalla.

Fotos: Col·lecció Vaello

El de Puçol ha estat, sens dubte, un dels jugadors més importants a la història del València CF. Valencià, capità, internacional, titular indiscutible i un dels millors centrecampistes de l’equip de Mestalla i del futbol nacional i internacional. Va vestir durant dotze temporades la samarreta valencianista amb què va competir durant gairebé 450 partits i en què va marcar 90 gols, a més de conquerir la Copa del 1967 i l’espectacular Lliga de la temporada 1970-71.

A nivell internacional, va debutar amb tan sols 22 anys a la selecció espanyola absoluta i tal va ser el seu nivell que va arribar a ser el primer capità valencià amb ‘La Roja’. Va disputar 23 partits i va marcar 4 gols.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint