Paula Sevilla i Eva Santidrián or als World Relays
Es va disputar a Canton (Xina) el campionat del món de relleus (World Relays) on dues de les atletes del Facsa Playas es van penjar l’or a la prova de 4×400 metres i una altra ho va fer al 4×100, també en categoria femenina.
Elles van ser Paula Sevilla i Eva Santidrián, que juntament amb Hervás i Fra es van imposar a la final amb un temps de 3:24.13, fet que va suposar un nou rècord d’Espanya. La gesta no va acabar aquí per a Paula, ja que també va pujar al podi al 4×100 on va finalitzar en segona posició (només superades per la Gran Bretanya) juntament amb Bestué, Pérez i Cladera per aturar el crono en 42.28. Prèviament, van batre el rècord nacional a la classificatòria amb 42.18.
El relleu de 4×400 mixt també va aconseguir una plusmarca nacional amb 3:12.55, on una de les protagonistes va ser Carmen Avilés, qui juntament amb Hervás, S. García i D. García es van imposar a la seva classificatòria i van ser quarts a la final, aconseguint la passada per al mundial de Tòquio.
Adrià Alfonso i Juan Carlos Castillo van estar al relleu 4×100 entrant a meta amb un temps de 39.53, que no els va valer per entrar a la final. Mateixa sort va córrer Manuel Guijarro als 4×400, on va marcar un 3:02.12 juntament amb Arenas, Fernández i Pozo per ser quarts de la segona sèrie.
Imatges via RFEA