Pau Torres «Treballaré per a fer historia en el Villarreal CF»
El ‘4’ groc ha detallat la seva rutina durant aquestes setmanes de confinament: «Als matins entrenament, després em preparo el menjar i per les tardes aprofito el temps per estudiar idiomes. En les estones lliures, escolto molta música i veig sèries «.
Pel que fa a la situació que estem vivint a causa de la pandèmia del COVID-19, Pau Torres ha aplaudit la tasca dels sanitaris i ha ressaltat l’esperit solidari del nostre país. A més, ha recordat que és el moment de ser forts i estar units per superar aquesta situació d’emergència: «Quan tot això passi, serem millors persones. Tot això que estem vivint ens servirà per valorar la nostra vida molt més. Estic convençut que sortirem més units que mai «.