Pau Quesada nou tecnic de l’Elx Il.licità
La banqueta de l’Il·licità té nou amo: Pau Quesada. El tècnic valencià assumeix les regnes de l’filial franjiverde després de dues campanyes brillants en el UD Alzira de Tercera Divisió, on va aconseguir un subcampionat el curs passat i la classificació per al play-off d’ascens a Segona Divisió B aquesta mateixa temporada. «Estic molt feliç i molt il·lusionat. És una responsabilitat enorme arribar a un dels millors equips de futbol valencià i nacional. És una oportunitat molt bonica, amb moltes ganes de començar i amb l’ambició de poder contribuir als èxits de l’Elx CF tant en la formació de jugadors com en el bon rendiment de l’Il·licità «, ha assenyalat Pau en declaracions als canals oficials de el Club.
Pau Quesada Tormos (Cullera, 1992.10.31) porta des dels 18 anys a les banquetes. Compta amb una dilatada experiència en l’última dècada dirigint en les pedreres de Llevant U. i U. Alzira, club en el qual va anar passant per totes les categories fins fer-se càrrec el curs passat del primer equip, de Tercera Divisió, convertint a l’Alzira en un dels conjunts més potents de la categoria. «L’objectiu primordial és generar futbolistes per al primer equip. Volem implantar una identitat en els futbolistes, que tinguin un ADN molt competitiu», ha afegit el nou míster de l’filial franjiverde. Benvingut, Pau!