Esports

Patri Traver i Laura Cuesta tanquen la seva etapa com a coordinadores del Villarreal Femeni

Patri Traver i Laura Cuesta, coordinadores de la secció de futbol femení del Vila-real CF, han comunicat a l’entitat groga la decisió de rescindir el vincle amb el club per motius personals. Totes dues van assumir la direcció de la secció femenina a la temporada 2018/19 i, des de llavors, han ajudat a portar l’equip a l’elit. De fet, el seu gran treball i dedicació han estat una de les claus perquè el Vila-real Femení ascendís, per primera vegada a la seva història, a Primera Divisió a la temporada 2020/21 i, posteriorment, aconseguir dues permanències en les seves dues primeres temporades a la màxima categoria del futbol femení nacional.

Una vida dedicada al Vila-real Femení

Tant Patri Traver com Laura Cuesta han dedicat, pràcticament, la seva vida al Vila-real Femení. Patri Traver ha estat, ni més ni menys, 22 temporades a l’entitat groga. De fet, recentment va rebre la insígnia d’or per superar les dues dècades. Patri va vestir l’elàstica groga, per primera vegada, a la temporada 2001/02, defensant-la fins a la campanya 2014/15; moment en què se’n va anar del Vila-real CF per complir el seu somni de jugar a Primera Divisió amb el Santa Teresa. Tot i això, la seva relació amb l’entitat de Vila-real no va acabar aquí. Després del seu periple per terres extremenyes, va tornar a jugar al Vila-real Femení, compaginant la seva carrera com a futbolista amb la tasca de ser entrenadora tant de l’Aleví Femení com de l’Infantil-Cadet Femení. Ja el 2018, juntament amb Laura Cuesta, assumiria la responsabilitat de dirigir tota la secció de futbol femení.

Per la seva banda, Laura Cuesta ha estat 15 temporades vinculada a l’entitat grogueta. Entre 2007 i 2010, va destacar a les files grogues com a lateral. Després d’una temporada a l’estranger, va tornar a lluir la samarreta del Vila-real la temporada 2011/12 fins a la 2018/19. Cal destacar que a l’abril del 2018 ja va assumir el càrrec de Coordinadora, compaginant-ho així amb els seus últims mesos com a futbolista.

Sergi Campos, nou responsable de la secció femenina

Sergi Campos, que la temporada passada ostentava el càrrec de segon entrenador al Vila-real Femení (Primera Divisió), assumeix ara el càrrec com a nou Coordinador del Vila-real Femení. D’aquesta manera, Sergi treballarà en una línia continuista per continuar acompanyant la secció femenina de l’entitat groga en tots els èxits futurs.

El Villarreal CF vol agrair la feina feta a Patri Traver i Laura Cuesta, així com desitjar molta sort a Sergi Campos en el seu nou càrrec.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint