Esports

Pani i Gus, del Servigroup Peníscola Futbol Sala convocats per la Selecció Espanyola

Els jugadors del Servigroup Peníscola, Francisco Paniagua “Pani” i Gustavo Pérez “Gus”, han estat convocats per Espanya per als propers partits de classificació per a l’Europeu 2026 davant d’Anglaterra i Suïssa.

Per segona vegada, l’equip peniscolà ajunta dos jugadors en una mateixa convocatòria de la Selecció Espanyola com ja succeís el mes de novembre passat amb Juanqui i el mateix Pani. En aquesta ocasió, seran l’ala almerienca i el porter manxec els que representin el Servigroup Peníscola.

Pani repeteix convocatòria per cinquena vegada i és un fix a la Selecció des de l’arribada del nou seleccionador Jesús Velasco. El jugador andalús és un dels jugadors més destacats de la temporada i és el màxim golejador de Primera amb 20 gols.

Per la seva banda, Gus farà història en debutar amb l’absoluta als 45 anys, batent segurament qualsevol registre de la Selecció. El porter de Lillo està en el millor moment de la seva carrera, ha esdevingut un jugador clau al Servigroup Peníscola i rep el premi a una llarga trajectòria.

Toledo acollirà el partit contra Anglaterra el 7 de març a les 21.00 hores (RTVE Play), mentre que el duel contra Suïssa es jugarà al Pavelló Pedro Delgado de Segòvia l’11 de març (Teledeporte).

Foto e Informació: premsa Servigroup Peníscola FS.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint