Paco Lopez (Tecnic del Llevant) analitza la derrota davant l’Espanyol
Paco López va extreure la seva vena més reivindicativa en la derrota saldat davant l’Espanyol. «La nostra proposta és arribar a l’àrea rival i hem tingut ocasions», va manifestar amb rotunditat a la sala de premsa de l’estadi de l’esquadra espanyolista. Segons la seva opinió, el partit va estar marcat per la paritat entre els dos contendents. «Excepte un tram d’uns 20 o 25 minuts en què l’Espanyol ha tingut la possessió i t’ha obligat a jugar en camp propi, la resta del partit ha estat igualat», ha destacat matisant el desenvolupament de la cita. «Analitzant el partit i els noranta minuts, l’Espanyol no ha estat molt superior a nosaltres». L’entrenador va defensar la proposta plantejada sobre el verd de l’equip català. L’estil és irrenunciable.
«Jugant així guanyarem més partits que perdrem». Tot i això, es va mostrar crític en algun dels paisatges dibuixats. «A vegades no se sap el motiu, però en els últims metres ens ha faltat paciència, precisió i contundència. Tractem de tu a tu als rivals i en aquest sentit hi ha menys preocupació «, ha puntualitzat. Paco López va aprofundir en la vocació ofensiva de l’equip i en la recerca d’escletxes per les quals projectar-se. «El que tractàvem era que quan tinguéssim la pilota, sumar passis perquè podrien aparèixer els espais. L’Espanyol està molt treballat sense pilota «. El tècnic es va referir a l’aportació de Borja Mayoral. «Ens ha donat mobilitat. Ha estat a prop del gol en un parell d’ocasions, una de cap i una altra en un regat dins l’àrea «.
Informació i Foto: http://www.levanteud.com