Paco Lopez (Tecnic del LevanteUD) analitza la victoria davant el Mallorca
Paco López va comparèixer davant els mitjans de comunicació després d’aconseguir una gran victòria per 2-1 davant el RCD Mallorca després de la tornada de l’aturada de seleccions nacionals en la qual el tècnic valencià es va mostrar feliç per la victòria. Preguntat per si amb 20 punts ja havien fet la meitat de camí, ha manifestat: “Ara mateix l’únic que penso és que hem sumat tres punts molt importants i pensem en el partit a partit”.
També va ser preguntat per Melero, al que va respondre: “Té mala pinta però cal esperar els pròxims dies i la valoració dels metges però té pinta de ser muscular i cal veure si hi ha trencament”. També va manifestar que Melero no havia tingut cap problema en l’escalfament i ha estat a l’començar el partit quan li ha succeït.
Paco López va comentar que el gol de Rochina els va donar molt i que han sabut patir durant la trobada. Preguntat per la dupla en atac de el Llevant UD, ha afirmat: “Sigui Roger, Morales, Sergio, la parella de davanters que traguem estan condemnats a entendre ia més els dos (Roger i Mayoral) han fet una feina extraordinària”.
Informació i Foto: LevanteUD