Esports

Pacheta (tecnic de l’Elx CF) «Estem focalitzats només en una cosa: guanyar a l’Oviedo»

«Estem focalitzats només en una cosa: guanyar a l’Oviedo«. Així de clar ho té l’Elx C.F. de cara a el partit de demà, l’últim de la competició regular. I així ho ha transmès avui el míster, Pacheta, a la roda de premsa prèvia a la trobada enfront de el Real Oviedo. «Demà és el partit més important de l’any, però sóc optimista i espero que no sigui el definitiu: penso que ens queden cinc partits per davant», ha explicat l’entrenador franjiverde.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint