Oscar Cano (Tecnic del CD Castellón) «El Andorra es un equip que juga amb molts arguments»
El preparador albinegre afirma que la primera derrota de la temporada se l’han pres amb naturalitat: «El que no era normal era estar tants partits imbatuts. És clar que cal perdre, però tant de bo siguin molt poques vegades les que caiguem derrotats. Aquesta setmana per diferents causes no hem pogut entrenar de la millor manera possible, però això no pot servir d’excusa i no va a deteriorar el rendiment que demostrarem diumenge. Només tenim un equip per sobre. És una situació somiada i inesperada, i lluitarem per mantenir-nos en els llocs de privilegi «.
El tècnic granadí insisteix que el FC Andorra és molt poderós, així com un dels equips que millor juga de tota la categoria: «És un equip que juga amb molts arguments, té uns centrecampistes extraordinaris i uns centrals magnífics. Només porta dues derrotes i ha fet grans gestes davant de situacions d’inferioritat com va succeir davant el Sabadell. És un dur rival que va estar allà dalt. No només juga bé, sinó que me l’imagino anant a el mercat d’hivern amb el poder econòmic que té «.
Pel que fa a les possibles baixes per a l’enfrontament de diumenge davant el conjunt andorrà, Cano es mostra força optimista: «Verdés no podrà jugar perquè encara té molèsties al soli. No obstant això, Víctor i Eneko han entrenat amb normalitat durant aquests últims dies. Estem convençuts que els recuperarem molt aviat. Pel que fa a Jairo, no té una lesió neta i tot el que porta a coll el condiciona, però està fent un esforç titànic per entrenar amb el grup i recuperar com més aviat millor «.
Finalment, l’entrenador de el CD Castellón reconeix sentir-se molt feliç i agraït per complir un any a el front de l’combinat albinegre. «Vull donar les gràcies a tots aquells que van permetre que fos aquí. Recordo la meva arribada en una situació molt difícil, però em van creure des del primer dia. Em sento molt estimat per tota la plantilla i ens hem anat convertint en una gran família. Recordo dels que hi són i dels que no. Tinc un record extraordinari des del primer dia. No només hem mantingut la categoria, sinó que hem contribuït al fet que tot hagi millorat. Estic en un lloc magnífic a tots els nivells i amb una cosa que m’apassiona, que és el clima. Em sento molt feliç i respectat pel club. Es em té molt en compte per a tot, fins i tot per coses que tenen a veure amb el futbol base. Estic molt a gust amb l’actual direcció esportiva. Crec que el CD Castellón va a arribar on ha d’arribar amb o sense mi, però el que vull és en un futur sentir-me orgullós. En situacions dolentes ens hem mantingut units i en les bones també. Estem en una bona dinàmica, en una bona direcció i a partir d’aquí veurem fins on podem arribar «, finalitza Cano.