Més notícies

Nou obstacle per a cobrir en propietat la polèmica plaça de director de la Banda Municipal de Música de Castelló

Nou obstacle per a cobrir en propietat la polèmica plaça de director de la Banda Municipal de Música de Castelló després que ahir un dels tres candidats finalistes al lloc, el valencià Àngel Martínez, impugnés -apurando fins a última hora el termini de presentació de reclamacions- , el procés selectiu, el tribunal va donar per guanyador, divendres passat, al jove tarragoní Marcel Ortega.

Això dilata el procés perquè la batuta de la banda tingui titular, després de sis anys de la jubilació de Paco Signes, i sent ocupada des de llavors, en comissió de serveis, pel subdirector, José Vicente Ramón Segarra, que segueix de baixa des d’abril .

Es denuncia que a la primera prova del segon exercici pràctic, consistent en instrumentar una obra o fragment musical d’acord amb la plantilla proposta «les proves dels aspirants Beatriz Fernández i Marcel Ortega són tècnicament incorrectes per la utilització de registres no adequats als instruments utilitzats i combinacions sonores no practicables … suficients per justificar una puntuació inferior a cinc ». En la cinquena prova, que consistia a dirigir a la Banda Municipal en, almenys, dues partitures a primera vista proposades pel tribunal, «hi va haver una filtració a Fernández d’almenys una de les peces a interpretar, sent prova d’això que en la peça Panderola Leré, la indicació metronòmica era de negra 100 i la candidata la va realitzar de negra a 120-136, tal com sona en la gravació que la banda té publicada ».

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint