Nieves Martínez: «La sanitat valenciana compleix els seus objectius i aconsegueix reduir les llistes d´espera quirúrgiques en més d´un 50%»
La portaveu de Sanitat del GPP a les Corts, Nieves Martínez, ha destacat que la Conselleria de Sanitat «continua complint objectius» després d’aconseguir reduir en més d’un 50% les llistes d’espera per a intervencions quirúrgiques de pacients de prioritat 1.
En només dos anys de govern «el Consell de Carlos Mazón ha aconseguit una reducció d’un 66% passant de 2.967 pacients en llista d’espera al juny del 2023 a 1.007 al juny del 2025, és a dir, 1.960 persones menys que han estat ateses de manera prioritària pel sistema públic de salut valencià».
«Aquestes dades són una mostra del treball i la postura decidida de la Generalitat Valenciana a garantir una assistència de qualitat perquè els usuaris i pacients rebin l’atenció mèdica que necessiten des del primer moment», ha subratllat Martínez.
La portaveu popular també ha apuntat que “tant els pacients amb prioritat 2 i 3 segueixen aquesta tendència a la baixa, i veiem com mes a mes s’aconsegueixen reduir aquestes llistes”. En aquest sentit ha recordat que “el 75% dels departaments de salut també han registrat una demora inferior a la mitjana”.
Informació i Foto PP Comunitat Valenciana