Esports

Nicolas Pepe presentat com nou futbolista del Villarreal CF

El Villarreal CF ha presentat Nicolas Pepe com a nou futbolista groguet. El flamant fitxatge groc ha comparegut aquest dijous a la sala de premsa de l’Estadi de la Ceràmica, acompanyat pel director de futbol, ​​Miguel Ángel Tena.

El davanter franc-ivorià s’ha mostrat agraït al Submarí després d’apostar per ell: “Estic feliç perquè el Vila-real CF confiï en mi i em doni aquesta oportunitat. Crec que podré ser decisiu per a l’equip i que amb el temps em sentiré còmode aquí. He sentit que aquest és un club molt família, un lloc tranquil per fer la meva feina i treure el meu millor nivell”.

Igual que envers el club, Pepe ha tingut paraules d’agraïment per als aficionats groguets per la il·lusió que ha despertat el seu fitxatge: “He rebut molt d’afecte i vull tornar-s’ho amb feina i esforç al camp. Espero que vinguin tots contra l’Atlètic de Madrid, omplim aquest camp i poder donar el millor de mi”.

Pel que fa a les seves preferències sobre el terreny de joc, Nicolas Pepe ha assenyalat la seva experiència en les diferents posicions d’atac i s’ha posat a disposició de Marcelino per poder ajudar l’equip on calgui: “La meva posició preferida és la banda dreta, a peu canviat, però també he jugat a l’esquerra i com a davanter centre. Tot i que em senti més còmode a la dreta, estic disponible per jugar del que consideri l’entrenador”.

De la mateixa manera, Pepe ha assenyalat que parlar amb Marcelino va ser decisiu per decantar-se per recalar al Vila-real CF: “Gràcies al meu amic i company Bailly, a qui conec de la selecció, vaig tenir l’oportunitat de parlar amb Marcelino. Em va explicar el projecte i m’ha transmès molta confiança. Això m’ha convençut”.

Finalment, pel que fa a les seves virtuts sobre el verd, el nou atacant groguet en destaca el desequilibri: “És un dels meus punts forts. Em sento còmode a l’un contra un. Sóc un jugador de regat i crec que també tinc un bon cop. En els darrers anys, he treballat molt l’aspecte defensiu, però sé que he de seguir millorant aquesta parcel·la. Encara no he pogut conèixer tots els companys, perquè se’n van anar al partit contra el Borussia, però crec que la meva adaptació serà fàcil i tinc ganes de conèixer-los. Tinc amics ja al vestidor que sé que m’ajudaran. I vull començar a aprendre i millorar el meu espanyol i això m’ajudarà a la meva adaptació”.

Tena: “Volem treure el seu màxim potencial”

El director de futbol del Vila-real CF, Miguel Ángel Tena, ha donat la benvinguda a Nicolas Pepe i ha donat les claus de la seva arribada al Submarí: “Després de la sortida de Traoré, necessitàvem reforçar aquesta posició. Nicolas Pepe és un jugador amb un nivell molt alt. Creiem que té un gran potencial per descobrir i volem treure’l aquí. Busquem que sigui feliç i ens pugui donar un bon rendiment. Pot jugar a diverses posicions d’atac”.

 

Informació, Video e Imatge: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint