Mouctar Diakhaby (jugador del Valencia CF) analitza el triomf a Sevilla
Mouctar Diakhaby ha atès els mitjans de comunicació tot just acabar la trobada davant del Sevilla FC de la Jornada 1 de LaLiga. L’internacional amb Guinea, autor del primer gol del matx, ha analitzat el que va passar en el triomf valencianista (1-2) al Ramón Sánchez-Pizjuán.
Triomf important
És una molt bona victòria. Estem molt contents per aquesta victòria, que ens dóna molt i que ens mereixem. Guanyar en aquest camp és molt difícil. Hem preparat molt bé aquest partit i hem aconseguit la victòria.
Centrecampista
En general, ha anat bé. Com que no estava acostumat a jugar aquí era una mica difícil, però durant el partit m’he sentit bé. Cal donar el màxim cada partit.
Golejador
No estic acostumat a marcar aquest tipus de gols, ja que és una zona on no estic habitualment. Avui m’ha tocat estar a aquesta zona del camp i he pogut marcar un gol que ens dóna molt.
Camí a seguir
Hem de seguir en aquesta línia a casa i estar forts. Hem de treballar més i seguir.
Informació i Foto: Valencia CF