MunicipisPolítica

Morella rep 180.000 euros del Consell per posar a punt el polígon industrial de les Casetes

El Partit Popular de Morella ha valorat la inversió de 180.000 euros concedida per l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) per posar a punt el polígon industrial de les Casetes. La quantia permetrà subvencionar el 90% de les obres previstes en una àrea empresarial “que és sinònim de feina i riquesa no només per a Morella, també per a la comarca”.

Tal com relata Jesús Ortí, portaveu del PP a Morella, és una inversió “notable” que arriba “per activar un motor econòmic de la nostra localitat”. “Una suma quantiosa que aprofitarem per millorar la senyalització, actuar als vials, posar a punt les zones verdes, reforçar l’eina web que es disposa i els recursos digitals, a més d’adequar la zona de sanejament”.

Per Ortí, “aquest és un exemple més de política útil al servei dels ciutadans de Morella”. “Una mostra més que el Consell de Carlos Mazón està al servei de la nostra localitat i treballa per promoure oportunitats i generar desenvolupament”.

En aquest sentit, ha assenyalat Ortí, no és la primera inversió que arriba. “Presidència de la Generalitat Valenciana ha aprovat una subvenció per al nostre aqüeducte per la via d’urgència dotada amb 53.572,83 euros per actuar al tram de Santa Llúcia”. A aquesta inversió se sumen les cubes que la localitat ha rebut de la Conselleria d’Agricultura “compromesa amb els nostres ramaders i decidida a evitar el sacrifici de caps de bestiar i alleujar els costos als professionals”, ha assenyalat Ortí.

Al costat d’aquest muntant d’inversions autonòmiques, “és ressenyable el compromís de la nostra presidenta provincial i màxima autoritat de la Diputació Provincial de Castelló”. Marta Barrachina va anunciar el juliol passat el compromís d’invertir 180.000 euros a Morella per finançar les obres de connexió del pou IV del Colomer a la xarxa de distribució pública del nucli urbà. “És un compromís que segueix ferm i decidit a evitar que els veïns paguin cinc vegades més per la tarifa de l’aigua, com l’alcalde, amb l’abstenció còmplice del PSOE, va decidir imposar-los mitjançant acord plenari. Gràcies al PP, Morella se salva d’aquest càstig”, ha conclòs Ortí.

Informació i Foto: PP Morella

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint