Política

Mónica Oltra visita la Casa Ronald McDonald de València

La vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha visitat la Casa Ronald McDonald de València.

Després de la visita a les instal·lacions, la vicepresidenta ha destacat la tasca d’aquesta fundació que «fa de l’hospitalització una experiència vital i ajuda a superar moments difícils a familiars i pacients».

Oltra ha assenyalat que «suposa un exemple de convivència i que la diversitat ens enriqueix a totes les persones, ja que aquí conviuen cultures, nacionalitats i idiomes diferents i, en conèixer-, tots i totes aprenem una mica més cada dia».

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint