Mista (Tecnic del Juveni del ValenciaCF) “Hi ha molta il·lusió en aquesta Copa del Rei”
Aquest diumenge, a les 12 hores en l’estadi Antonio Puchades, es disputa la trobada d’anada dels vuitens de final de la Copa del Rei entre el Juvenil A de el València CF i el Màlaga Cf. El tècnic de l’equip blanquinegro Miguel Ángel Ferrer ‘Mista’ va parlar aquest dijous amb VCF Ràdio d’aquesta interessant eliminatòria i de la total confiança que té en la seva plantilla per poder passar a la següent ronda.
Il·lusió de la plantilla
“La veritat és que s’ha fet llarg aquestes tres, quatre últimes setmanes i, encara que no hem deixat de competir amb amistosos, arriba la Copa que és un plat suculent. A més, hi ha molta il·lusió després de la forma en la qual es va aconseguir la classificació. Els nois volen competir en la Copa i arribar el més lluny possible. L’objectiu és anar sumant jugadors com Ferran, però també volem competir bé. Va ser injusta l’eliminació de la passada temporada davant el Sevilla, però sabem que la Copa és així. Primer, juguem a casa, volem deixar la porteria zero i no guardar-nos res. El nostre plantejament és donar-ho tot aquest diumenge”.
Claus del partit d’aquest diumenge
“És un plus recuperar jugadors que han estat en una competició superior (Kangin Lee, Hugo Guillamón i Carles Badal). Per aquest motiu, que puguin venir és un al·licient, un plus i una motivació extra per a l’equip. La clau d’aquesta eliminatòria és mantenir la porteria a zero i treure un resultat positiu per poder arribar a Màlaga amb tranquil·litat”.
L’equip a batre
“El Màlaga té jugadors de molt nivell, ha quedat primer del seu grup, i ens anem a trobar un gran rival de Divisió d’Honor que ens ho posaran molt difícil. Espero que la gent ens recolzi aquest diumenge en l’Antonio Puchades. Els necessitem”.
I la propera temporada, la UEFA Youth League
“És molt important poder jugar la propera temporada la UEFA Youth league. A més, recordant el que ens va passar fa dos anys, va a ser un bon moment per llevar-nos aquesta espinita i tractar de repetir una gran competició. Per sobre d’aquest torneig no hi ha gens. Com a jugador entrar en Champions és meravellós, imagina’t per a jugadors de 17, 18 anys. Però primer cal pensar en el Màlaga i en la Copa del Rei”.
Informació i Foto: http://www.valenciacf.com