Esports

Missatge de Sean Bai, Director General del València CF, en suport a José Luis Gayà

Sean Bai, director general del València CF, ha comparegut amb José Luis Gayà en roda de premsa per mostrar el seu suport al nostre capità després de la injusta sanció que ha rebut i ha enviat un missatge a tots els aficionats:

“Hola a tots,

Moltes gràcies per la vostra presència.

Avui estem aquí una representació molt extensa del nostre Club amb la directiva, el nostre entrenador, els capitans i el suport a la distància de tota la plantilla i de la nostra afició per recolzar el nostre capità José Luis Gayà.

Com sabeu ahir se’ns va ratificar, a tres dies de l’inici de LaLiga, la injusta i desproporcionada sanció de quatre partits a Gayà per unes declaracions en què s’expressava una opinió sense intencions desqualificatives. Una sanció sobre la qual el Club ha recorregut per totes les vies possibles, que se’ns comunica tard i que és totalment injusta. Aquesta sanció genera un precedent molt perillós i és un clar cas de greuge comparatiu respecte d’altres casos molt evidents i fins i tot més greus.

Aquesta sanció és un greu perjudici pel nostre Club i pel nostre capità. José, aquí tens el teu Club i els teus companys per recolzar-te i animar-te en aquest moment i davant d’aquesta injusta situació”.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint