Miguel Barrachina Síndic del GPP a les Corts Valencianes
El Partit Popular de la Comunitat Valenciana ha registrat aquest matí a les Corts la constitució del Grup Parlamentari Popular de la XI Legislatura. Miguel Barrachina serà el Síndic del GPP, mentre que els portaveus adjunts seran Juan Francisco Pérez Llorca, Salomé Pradas i Laura Chuliá.
Barrachina ha demanat als grups que encara no s’han constituït que ho facin “amb urgència per no demorar més el canvi que van demanar els valencians”. “Si el GPP, que és el grup més ampli, ha pogut recollir 40 firmes i lliurar-les, no té sentit que PSPV i Compromís s’endarrereixin. Tot el que passi de demà serà demorar intencionadament la presa de possessió de Carlos Mazón com a President de la Generalitat”, ha indicat.
Barrachina ha urgit al PSPV “que abreugi els terminis perquè el canvi, que de forma democràtica i àmplia van demanar els valencians, pugui ser com més aviat millor”. “Puig ha d’assumir que ha perdut les eleccions i cedir el pas. Apel·lem a la naturalitat, esportivitat i elegància parlamentària i que es deixi de boicotejar el procés”, ha assenyalat.
El Síndic del GPP ha insistit en la importància de donar “normalitat al procés, com ha fet Carlos Mazón asseient-se a parlar amb tothom”.
Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana