Míchel (Tecnic del Rayo Vallecano) “Hem de demostrar en el camp que el partit davant el VillarrealCF es una final”
El rival ve d’aconseguir bons resultats i això els donarà més confiança, però Míchel es fixa en els seus i s’espera a un gran Rayo que ha d’afrontar 11 finals: “El Vila-real se sent amb confiança pels seus últims resultats i m’espero el millor equip, perquè és una final per a ambdós. M’espero un bon Rayo, i en els partits restants també. Ens queden 11 finals, però la més important ara és la de demà “.
El cos tècnic ha treballat amb l’equip els errors dels últims partits, posant l’accent en la pilota parada, on l’entrenador reconeix que els números no són bons: “Hem seguit treballant i millorant la pilota aturada. Evidentment, els números són els que són i estem treballant en millorar-los “. A més, va afegir que espera veure a Vila-real: “Vull que l’equip pateixi menys sense pilota i que amb pilota generi situacions de gol. Hem d’aprofitar les nostres virtuts com a equip i portar-les a terme demà”.
En matèria de noms propis, va parlar sobre Raúl de Tomás i la seva possible convocatòria amb la Selecció Espanyola: “Que Raúl hagi tingut opcions d’anar amb la Selecció ja és un mèrit enorme. Està creixent molt i en un futur pot ser un jugador seleccionable. ell se sent fort i ens hagués agradat. Segueix molt motivat “.
Sobre com veu l’equip no té dubtes, motivat i preparat: “Perdre no li agrada a ningú, però el treball continua sent bo i veig l’equip motivat. La tensió i la pressió d’estar allà baix condiciona, però estic segur que els jugadors van a fer un gran treball “.
Respecte a l’afició que es desplaçarà a Vila-real va assenyalar que: “De l’afició només tinc paraules d’agraïment i els que vagin es faran notar. La unió ens ajuda i ells ens la donen a Vallecas sempre. Els que vagin ens donessin suport i els que no puguin també, des de casa “.
Per finalitzar, va parlar sobre el seu futur. Una cosa que no el preocupa, ja que no depèn d’ell: “La meva preocupació és el Rayo Vallecano. Solucionar els problemes de la competició. Aquest és el meu dia dia. No em preocupo de coses que no depenen de mi. Seria una distracció i estic zero preocupat per el meu futur, només em preocupa el del Rayo “. És conscient de la confiança que se li ha donat i se sent agraït per això: “Crec en els projectes i en el treball. Has de tenir confiança ia mi me l’han donat. Estic molt orgullós per això, perquè un entrenador ha de tenir la confiança de la gent per fer la seva feina “.