DestacatMés notícies

Metrovalència reforça el servei nocturn el dissabte dia 29 per facilitar la mobilitat a la Cavalcada de Disfresses de Museros

Metrovalència reforçarà el servei nocturn de la Línia 3 (Aeroport-Rafelbunyol) el dissabte dia 29 per facilitar els nombrosos desplaçaments que es preveuen que existiran amb motiu de les festes de Museros, en especial la tradicional Cavalcada de Disfresses.

Tot i que en aquesta data, en ser dissabte, es presta el servei nocturn de La Lluna de Metrovalència, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha decidit reforçar amb quatre metres addicionals les circulacions de la Línia 3 que se solen prestar aquell dia de la setmana a la nit.

D’aquesta manera, a més dels trens especials del servei nocturn de cap de setmana, s’oferiran dos metres a la nit a la franja horària de 2 a 3 hores de la matinada, i altres diumenge al matí a la franja entre les 6 les 7.30 hores.

S’aconsella a les persones usuàries que s’informin dels horaris amb antelació a la pàgina web http://www.metrovalencia.es, al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook /metrovalencia.fgv ia l’app oficial de Metrovalencia per conèixer amb exactitud el servei ofert.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint