Metrovalencia reforça el servei de la Línia 3 per facilitar el divendres nit la participació en el Ball de Disfresses de Massamagrell
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) reforçarà el servei de la Línia 3 de Metrovalencia durant la nit de divendres 21 i la matinada del dissabte 22 de setembre, amb motiu de la celebració del Ball de Disfresses de Massamagrell.
El servei especial previst en la Línia 3 que comunica Aeroport i Rafelbunyol permet incorporar trens addicionals a la nit de divendres i la matinada de dissabte, avançant l’inici del servei des Massamagrell en direcció a la ciutat de València.
El Ball de Disfresses d’aquesta localitat de l’Horta Nord forma part de les activitats que se celebren amb motiu de les Festes Majors, programades del 14 al 30 de setembre.
Des FGV es recorda a tots els usuaris que el dissabte 22 de setembre, amb motiu de la celebració del Dia Europeu sense Cotxe, el servei de metro i tramvia serà gratuït durant tota la jornada.
Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar a la pàgina web http://www.metrovalencia.es i al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook /metrovalencia.fgv.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana