Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir als quatre certàmens que es donen cita esta setmana en Fira València
Metrovalència posa en funcionament a partir del dimarts 26 i fins al divendres 29 serveis especials a la línia 4 de tranvia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a les persones que acudeixin als diferents esdeveniments que es desenvolupessin al recinte firal.
Els dies 26 i 27 se celebren Interalogics València, el certamen sobre solucions globals en intralogística i supply chain, i el congrés Co Global, la cita per potenciar la internacionalització de les pimes de la Comunitat Valenciana.
El 27 i 28 és el torn de Solar & Storage Live Espanya, lʼesdeveniment de referència per dissenyar, instal·lar o operar energia solar fotovoltaica, buscar solucions dʼemmagatzematge i altres tecnologies complementàries a gran escala. Finalment, del 27 al 29 és desenvolupa Nou Líder-Level Up, el trobada de formació professional enfocada al lideratge.
Durant la celebració de les diferents fires, el servei de tramvia de Metrovalència circularà, entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minuts entre les 06.00 i les 23.00 hores.
El primer comboi eixirà des de Beteró a les 06.00 hores i des de Doctor Lluch a les 06.30 hores. L´últim des d´aquesta estació serà a les 21:29 hores. Des de Fira, el primer serà a les 06:40 hores i l´últim transport s´oferirà a les 22:19 hores.
Amb la finalitat d’agilitzar el servei, tots els tramvies que facin el recorregut fins a la Fira de Mostres ho indicaran al rètol de destinació situat a la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la línia 2 de Metrovalencia.
Tots els usuaris que volen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar a la pàgina web de Metrovalència i al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a @metrovalencia, a facebook/metrovalencia.fgv i l’app oficial de Metrovalencia.
Informació i Foto Generalitat Valenciana