Metrovalència ampliarà els seus horaris per a la tornada de l’espectacle pirotècnic de la Gran Fira de Juliol a la plaça de l’Ajuntament de València
Metrovalència ampliarà els seus horaris de servei de metro i tramvia el dissabte, 5 de juliol, perquè els usuaris puguin tornar a casa després de l’espectacle pirotècnic que està previst que es dispari a mitjanit a la plaça de l’Ajuntament de València a càrrec de Germans Caballer, dins dels actes de la Gran Fira de Juliol.
En concret, s’oferirà un servei de metro cap a les 00.25 hores en direcció a Seminari, Paterna, Aeroport, Torrent, Rafelbunyol i Aragó, aquesta última estació destinació final de les Línies 5 i 7 a causa de les obres de millora que s’estan realitzant al túnel fins a Marítim.
Pel que fa al tramvia, el dissabte 5 sortirà un tramvia de Línia 4 de Pont de Fusta cap a Vicent Andrés Estellés a les 00:25 hores; i un altre a la mateixa hora cap a Doctor Lluch. tramvia des d’Alacant a Natzaret a les 00.20 hores, i viceversa.
Així mateix, la prolongació horària del metro es repetirà en altres jornades de dissabte del present mes de juliol per a determinats actes programats a la Gran Fira, com l’espectacle pirotècnic a mitjanit del dissabte 12 a càrrec de Pirotècnia Valenciana, al Pont de Monteolivete; o el dissabte 26, per al correfoc a càrrec de Pirotecnia Global Foc de la Mar a mitjanit, en aquesta ocasió aproximadament a les 1.30 hores, a les mateixes destinacions.
A les línies tramviàries, a la Línia 4 les nits del 12 i 26 de juliol, sortirà un tramvia de Pont de Fusta cap a Vicent Andrés Estellés a les 00.25 hores; i un altre a la mateixa hora cap a Doctor Lluch a la nit del 26 de juliol Ciències-Justícia a les 23.00 hores, i la consegüent tornada, i un altre tramvia des d’Alacant a Natzaret a les 00.20 hores, i viceversa.
La nit del dissabte 12 de juliol els horaris del tramvia canviaran, atès que sortiran 2 unitats des d’Alacant fins a Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia a les 22.40 hores, i el consegüent retorn, 23.00 hores i viceversa, 23.20 hores i 23.40 hores, combois fins a la terminació del castell, quan un circularà entre Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia i Alacant i l’altre entre Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia i Natzaret i tornada a Alacant.
D’altra banda, també s’han programat circulacions extraordinàries el diumenge 27 de juliol per cobrir l’anada i la tornada del castell de focs artificials que es dispararà a les 23.00 hores a càrrec de Pirotècnia Martí al Passeig Marítim, al costat del monument a Antonio Ferrandís Des de Platja les Arenes hi haurà tramvies especials a Vicent.
S’aconsella als usuaris que s’informin dels horaris amb antelació a la pàgina web http://www.metrovalencia.es, al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través dels perfils de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv ia l’app oficial de Metrovalencia
Servei nocturn a l’agost
Totes aquestes prolongacions d’horaris en diferents jornades del cap de setmana de la Gran Fira de Juliol es produiran en no estar encara operatiu el servei “A la lluna de Metrovalencia”, que començarà a funcionar el proper mes d’agost.
D’aquesta manera, els divendres, els dissabtes i les vigílies de festius, els metres i els tramvies recuperaran les circulacions nocturnes com abans del 29 d’octubre, quan la riuada va impedir que aquest servei es pogués oferir, igual que la resta de prestacions de Metrovalència.
‘A la lluna de Metrovalencia’ ofereix servei fins a prop de les 03.00 hores de la matinada els divendres, dissabtes i vigília de festius.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana