DestacatMunicipis

Metrovalència amplia el servei nocturn del divendres de la Línia 3 amb motiu de les festes de Massamagrell

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ampliarà el servei nocturn del divendres de la Línia 3 de Metrovalència (Rafelbunyol-Aeroport) amb motiu de la celebració de les festes de Massamagrell.

La resta de línies de metro i tramvia prestaran servei als usuaris fins a prop de les tres hores de la matinada, hora de pas pel centre de València, gràcies a l’oferta nocturna ‘A la Lluna de Metrovalència’ que funciona divendres, dissabte i vespres de festius.

El dispositiu especial previst a Línia 3 comptarà amb circulacions addicionals al servei nocturn al tram comprès entre les estacions de Massamagrell i Avinguda del Cid.

En concret, els trens que reforçaran el servei nocturn habitual del cap de setmana sortiran de Massamagrell cap a Avinguda del Cid a les 1.55 hores, les 2.20 hores i les 3.15 hores.

Tots aquells usuaris que vulguin ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar la pàgina web de Metrovalencia, el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a l’app oficial, @metrovalencia i al facebook/ metrosalència.fgv.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint