Més del 85% dels abonats renova el seu compromís amb el Valencia CF per a la temporada 21.22
Aquest dilluns passat va finalitzar el termini per renovar l’abonament de la temporada 21.22. Més de 33.000 valencianistes han domiciliat el seu abonament per renovar-lo, una xifra que suposa més de l’85% dels socis abonats.
El València CF vol agrair la resposta positiva dels nostres aficionats, especialment en un context en què les circumstàncies derivades de la pandèmia segueixen molt presents en el nostre dia a dia.
José Bordalás: «Em sembla una gran notícia que l’afició doni suport a l’equip d’aquesta manera, en una època de pandèmia estar en aquestes xifres és una cosa molt important per a l’equip. La nostra afició és la que ens ajuda i Mestalla és la nostra fortalesa, vull donar-li les gràcies en nom meu i el de al Club »
Més de 33.000 persones poden gaudir d’un abonament flexible i que s’adapta a les mesures sanitàries en cada moment. Fins que la totalitat dels abonats pugui entrar a l’estadi, recorda que pots comprar les entrades per als partits amb prioritat en els terminis de compra i gaudir d’importants descomptes.
Informació i Foto: Valencia CF