Cultura

Més de 750 persones disfruten dels avantatges del passe ‘CienciAmics’

Més de 750 persones disfruten dels avantatges del passe ‘CienciAmics’, que permet l’entrada il·limitada al Museu de les Ciències i a l’Hemisfèric durant un any des del moment de la compra.

Entre els descomptes de què es beneficien destaquen un 35 per cent de descompte en la compra de l’entrada a PortAventura de un dia d’adult, un 50 per cent en Dinópolis i en Illa Màgica o un 25 per cent en Terra Mítica.

El preu de la tarifa familiar (per persona) i reduïda és de 32 euros i la tarifa d’adult 40 euros. Els visitants que hagen comprat la seua entrada a través de taquilles, http://www.cac.es o en el 96 197 46 86 poden convertir eixa mateixa entrada en passe anual ja que es descompta l’import a l’accedir al Club CienciAmics.

Entre les novetats que este estiu proposa la Ciutat de les Arts i els Ciències i que poden disfrutar els socis de CienciAmics destaquen les noves exposicions ‘Mart. La conquista d’un somni’ i ‘Travelling Bricks’ en el Museu de les Ciències, a més de la pel·lícula ‘Ritmes d’Amèrica’, l’última estrena IMAX de l’Hemisfèric. Activitats i tallers especials, promocions en oci a València, atenció i informació de les novetats, són alguns dels avantatges que suposa formar part del Club CienciAmics.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint