Més de 3.500 persones de 186 empreses baten el rècord d’inscripció en la 4a edició de la Carrera de les Empreses
Més de 3.500 persones de 186 empreses de pràcticament tota la província han participat aquest diumenge en la 4a edició de la Carrera de les Empreses, una cita ja consolidada a Castelló que, a més, ha batut el rècord d’inscripció. La jornada ha tornat a reunir treballadors, autònoms i teixit empresarial entorn de l’esport i la convivència, en el marc d’una prova amb caràcter benèfic, ja que 1 euro de cada inscripció es destina al Telèfon de l’Esperança.
La prova, organitzada amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló, ha comptat un any més amb dues modalitats, 5K i 10K, amb eixida i meta en la Cambra de Comerç de Castelló.
La regidora d’Esports, Maica Hurtado juntament amb la presidenta de la Cambra de Comerç, Mª Dolores Guillamón han sigut presents en l’eixida de totes dues proves, on ha destacat la dimensió que ha adquirit aquesta cita. “Cada edició confirma el creixement d’aquesta carrera, tant pel nombre de participants com per la implicació de les empreses, que troben en aquesta jornada una oportunitat per a compartir una experiència fora de l’àmbit laboral”, ha assenyalat Hurtado.
Hurtado ha posat en valor també la capacitat de l’esdeveniment per a combinar activitat física i participació. “Aquesta carrera reflecteix com l’esport pot convertir-se en un punt de trobada, en una eina per a enfortir vincles i en una manera d’impulsar hàbits saludables entre els treballadors i treballadores”, ha manifestat.
En aquesta edició han participat grans companyies, petites i mitjanes empreses, així com persones treballadores autònomes, la qual cosa torna a posar de manifest l’ampli suport amb el qual compta aquesta iniciativa en el conjunt de la província.
A més del component esportiu, la jornada ha destacat pel seu caràcter social, festiu i solidari, convertint-se un any més en un espai de trobada per al teixit empresarial castellonenc. Abans de l’inici de la prova, els participants han pogut passar per diversos fotoreclams instal·lats per a l’ocasió i, una vegada finalitzades les carreres, l’ambient s’ha completat amb zones d’avituallament i una actuació musical.
L’edil d’Esports ha subratllat així mateix que “des de l’Ajuntament de Castelló continuem recolzant aquelles iniciatives que contribueixen a dinamitzar la ciutat i que, al mateix temps, promouen valors positius vinculats a l’esport, la participació i la col·laboració entre persones i entitats”.
Informació i Foto Ajuntament de Castelló