CulturaMunicipis

Més de 250 alumnes protagonitzen el Festival de Nadal del Centre Municipal de les Arts de Borriana

Amb l’arribada de les dates nadalenques, el Centre Municipal de les Arts Rafel Martí de Viciana de Borriana ha celebrat el festival de Nadal. En aquesta ocasió, i com a novetat, el Teatre Payà ha estat l’escenari on més de 250 alumnes han mostrat la feina d’aquests mesos a les classes de Música, Dansa, Teatre i Arts Plàstiques.

L’espectacle, amb un ple absolut de públic, ha comptat amb la presència de la Presidenta de les Corts Valencianes, Llanos Massó, que ha volgut conèixer en primera persona la feina que es realitza al centre artístic i mostrar el seu suport a les activitats. Per la seva banda, el regidor de Cultura, Jesús Albiol, també present a l’esdeveniment, ha destacat “el gran treball realitzat pel professorat i l’alumnat del Centre Municipal de les Arts, fidel reflex de tot allò que s’aprèn a les aules” .

Durant més de dues hores, el públic ha pogut gaudir d’un festival on la música, el teatre i la dansa s’han anat combinant per crear un programa amè. D’una banda, els alumnes de dansa han posat en escena totes les modalitats que s’imparteixen al centre. Dansa clàssica, contemporània i espanyola han acaparat l’atenció, compartint cartell amb els balls tradicionals, la Dansa del ventre, el claqué o el funky.

Música en directe, clau a l’actuació

Per part seva, els alumnes del Conservatori Elemental de Música Abel Mus han protagonitzat una de les actuacions més espectaculars. Amb gairebé 100 alumnes en escena i música de l’Orquestra de Guitarres, han interpretat diverses nadales. Menció especial també per a la Big Band del Centre Municipal de les Arts. El conjunt de músics ha posat la nota de color al festival, interpretant temes molt marxosos.

De la mateixa manera, diversos alumnes de piano i cant també van aportar el granet de sorra a l’actuació. Així mateix, alumnes del Departament de Corda, acompanyats per diversos professors, han interpretat peces en directe perquè l’alumnat de dansa les ballés. Per completar el programa, l’alumnat de teatre ha interpretat dues peces en què el text i la música van servir com a fil conductor.

Com a fermall d’or, la Big Band va interpretar en directe la famosa nadala All I Want for Christmas is you i tot l’alumnat participant va desfilar fins a l’escenari per saludar. Amb tots els artistes a escena, els guanyadors del Concurs de Postals del Centre Municipal de les Arts van pujar a l’escenari per rebre el premi. Llanos Massó, president de les Corts Valencianes, Jesús Albiol, regidor Cultura Burriana, i les professores d’Art Isabel Monfort i Clara Martínez van ser els encarregats de lliurar el trofeu commemoratiu i l’edició de les postals guanyadores.

Per tancar l’acte, la directora del Centre Municipal de les Arts, Ana Llopis, ha volgut donar les gràcies “a les famílies per triar-nos com a centre artístic i per dipositar la confiança en l’equip docent del centre”.

Informació i Foto: Ajuntament de Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint