Mazón: “Recolzarem que la Comunitat Valenciana sigui un referent internacional en ciclisme”
El president del PPCV i candidat a la presidència de la Generalitat, Carlos Mazón, ha traslladat el seu suport al ciclisme durant la seva visita aquesta tarda a la 18a edició del Gran Fons València by Santander a la Marina de València que congrega aquest cap de setmana milers de cicloturistes i ha mostrat el seu suport que la Comunitat Valenciana sigui un referent internacional en ciclisme amb la celebració de proves ciclistes que són les que generen afició”.
“Aquest és un esdeveniment que es consolida com una gran promoció del ciclisme. València continua sent un imant de grans proves que ens ajuden a créixer i ens situen com una referència a l’àmbit internacional”.
Mazón, que ha estat acompanyat de l’exciclista Alejandro Valverde, ha assenyalat que “és important que construïm les infraestructures com a cicle vies, carril bici, etc… per facilitar la pràctica del ciclisme, però també que donem suport proves de referència perquè són els que generen afició ”.
“Aquest any tornem a tenir la Volta ciclista a Espanya amb l’etapa mítica del Xorret de Catí i la sortida a la primera volta a Espanya femenina des de Torrevella. Ho recolzarem perquè és salut, és esport i és vida”, ha indicat.
Finalment ha assenyalat que “poder referenciar el ciclisme a la Comunitat Valenciana ens ajuda a visibilitzar-lo i contribueix no només a practicar-lo sinó també a millorar el respecte al ciclista a la carretera, la millora de la seguretat i la conscienciació dels conductors”.
Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana