Política

Mazón: “La pandèmia ha destapat la manca d’atenció, de control i de places a les residències de la tercera edat”

El president del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón, ha denunciat avui que la pandèmia de Covid “ha destapat la falta d’atenció, de control i de places a les residències de gent gran de la Comunitat”.

Mazón s’ha manifestat així després de mantenir una reunió de treball amb representants de la patronal de residències AERTE, en què han analitzat la situació actual del sector i les conseqüències que estan patint derivades de la crisi del Covid 19. “La situació és pitjor de el que pensava és molt preocupant”, ha assenyalat el president del PPCV.

Carlos Mazón ha exigit al Consell de Puig que “pagui i als prop de tres milions d’euros que deu a les residències de gent gran per la pandèmia”. Així, ha explicat que des de desembre de 2020 “se’ls deu aquests diners que procedeixen de les despeses ocasionades per la pandèmia i que, tretze mesos després, encara no han rebut, amb els perjudicis que això provoca”.

El president del PPCV ha demanat a Oltra “que escolti el sector, liciti els nous concursos i augmenti el nombre de places residencials. Faria bé de trasposar la disposició del Ministeri sobre la contractació de treballadors en residències per reforçar les plantilles, evitar la fugida d’infermers o equiparar les retribucions del personal sanitari. Més col·laboració, més acció i menys sanció. Calen ajuts, solucions, suport, solvència, credibilitat, transparència i diàleg”.

Carlos Mazón ha demanat al Consell que “atengui d’una vegada les reivindicacions de les residències”, i ha assenyalat que aquest deute “se suma als impagaments continus a altres col·lectius vulnerables com el de les entitats que treballen amb persones amb discapacitat i que han hagut de recórrer a crèdits per poder funcionar o el dels més desafavorits amb la renda d’inclusió”.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint