Mauricio Santamaría, “Mauri” serà l’encarregat de dirigir Bisontes Castellón FSF la temporada 2023/2024

Mauricio Santamaría, “Mauri” serà l’encarregat de dirigir Bisontes Castelló FSF en la seva onzena temporada a Segona Divisió. El tècnic, natural de Cabanes, arriba a la banqueta castellonenca després de la marxa d’Ángel Zurilla i amb la il·lusió per bandera.

Mauri arriba després de més d’una dècada lliurada al CD Cabanes, passant per totes les categories del club i arribant el 2020 a l’equip femení on hi dirigiria durant tres temporades, dues alçant-se amb la Copa Autonòmica.

L’entrenador cabanyut s’ha mostrat molt il·lusionat per la seva arribada a Bisontes Castellón:

“Estic molt il·lusionat per aquesta oportunitat al club referent del futsal femení de la província de Castelló; estic desitjant començar a aprendre i treballar amb els meus companys del cos tècnic i la gran plantilla de jugadores. Esperem estar a l’alçada de les circumstàncies; intentarem amb treball, sacrifici i esforç tornar a il·lusionar i enganxar el futsal femení a la província de Castelló.

El meu desig més gran, veure el Chencho ple d’aficionades recolzant i sentint-se identificades amb el seu equip.

Informació i Foto: Bisontes Castellón FS Femeni

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: