Política

Mateo lamenta que el tripartit hagi trigat gairebé tota la legislatura en canviar el rètol del cementiri tot i la demanda del PP de l’Alcora

Més de tres anys ha trigat el govern tripartit a reaccionar a la demanda dels veïns i del Grup Popular i substituir el rètol del nou cementiri municipal.

El portaveu del Grup Municipal Popular, Vicente Mateo, ha celebrat el canvi del cartell tot i que ha lamentat que «hi hagi hagut de passar gairebé tota la legislatura perquè PSPV i els seus socis de Compromís es posin mans a l’obra i canviïn el rètol que fins a la data estava pintat a la paret amb un color i una tipografia més pròpia d’un establiment d’oci estiuenc o d’un càmping que d’un cementiri «.

Mateo ha mostrat satisfacció que Art Antic hagi estat l’empresa encarregada d’embellir el cementiri i contribuir amb les seves peces i creacions a millorar la cara del cementiri «un espai públic molt visitat pels veïns que sempre ha d’estar en les millors condicions», a l’ temps que ha recordat que aquesta empresa també va realitzar en l’etapa de govern del Partit Popular «les flors de ceràmica que avui llueixen al cementiri, una actuació emmarcada en el pla d’adequació del cementiri impulsat pel PP i que va incloure la substitució del mobiliari , la instal·lació de bancs i testos o el condicionament de les oficines «.

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.com

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint