Más de 600 entitats de la Comunitat Valenciana rebem el distintiu digital del programa CreaTurisme
En concret, 604 empreses adherides a el Programa CreaTurisme, que busca l’enfortiment de productes turístics altament especialitzats, segmentats i de base experiencial, reben aquests distintius.
D’aquesta manera, les empreses i entitats que compleixen amb els requisits per estar dins de CreaTurisme reben els seus distintius digitals per tal d’augmentar el valor del seu producte a l’comptar amb una marca fàcilment distingible. A més d’enfortir la seva competitivitat en el mercat, dotar d’una imatge institucional als seus suports de comunicació i promoció en línia i brindar més confiança als seus clients a l’estar adherit a un Programa oficial de Turisme Comunitat Valenciana.
CreaTurisme és una iniciativa dividida en tres línies de producte: Mediterrani Cultural, Mediterrani Natural / Rural, i Mediterrani Actiu / Esportiu.