Esports

Marzà es el nou patrocinador del CD Castelló

El CD Castelló i Marzá han arribat a un acord perquè, en l’any del seu centenari, el concessionari de vehicles es converteixi en nou patrocinador del conjunt albinegre per a les pròximes dues temporades.

Després de l’ascens, els comerços i empreses de la ciutat s’han bolcat amb el conjunt albinegre, a qui no li faltaran suports en el retorn a la categoria de bronze. Un d’ells és Marzá, una entitat amb molta història a la ciutat, que compleix cent anys i que ajudarà a Castelló en cada victòria en el feu albinegre.

Marzá, el concessionari oficial de Volkswagen i Audi a Castelló, s’encarregarà d’il·luminar les victòries del Castelló amb la seva presència en les quatre torres d’il·luminació i cedirà dos vehicles a la directiva del conjunt albinegre per facilitar el seu viatge a Segona Divisió. El suport de patrocinadors com Marzá és i serà fonamental perquè el Castelló torni com més aviat millor al futbol professional.

 

 

 

Informació i Foto: CD Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint