Política

Marta Barrachina posa en valor el talent de la província segueixi reforçant les polítiques del Consell

La província de Castelló continua reforçant les polítiques del Consell amb un talent que “se suma a la gestió del president, Juanfran Pérez Llorca, per seguir millorant la vida dels castellonencs i del conjunt de ciutadans de la Comunitat Valenciana”.

Marta Barrachina, presidenta provincial del PPCS, ha fet aquestes declaracions en relació amb el nomenament d’Andrés Balfagó com a director general de Coordinació dels Serveis de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de la Comunitat Valenciana a la Conselleria d’Emergències i Interior.

«Som una província líder, compromesa amb un projecte sòlid que és el que a nivell autonòmic lidera Pérez Llorca. I per aquest motiu, el nomenament que avui el Consell ha fet públics són una gran notícia per a la nostra província, perquè volem continuar creixent i fent gran la Comunitat Valenciana».

Des del PPCS, la presidenta provincial ha considerat que el 2026 arrenca «amb bones notícies per a la nostra terra. Després del nomenament de Rosa Ferrando, com a secretària autonòmica del Sistema Sociosanitari de la Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància, ara aquesta nova incorporació segueixen demostrant la vàlua de la nostra província que el Consell reclama per seguir exercint les millors».

Per tot això, «la nostra província vol seguir sumant múscul a aquest gran projecte que és el que van votar la majoria dels valencians i és el que ha permès que ara sí que les persones sentin que hi ha una Generalitat Valenciana propera, sensible, que escolta, es preocupa i resol els problemes ciutadans perquè el seu benestar és l’únic que importa», ha conclòs la presidenta provincial del PPCS

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint