Mario Gaspar (Jugador del Villarreal CF) ha parlat hui de la copa del rei, el Orihuela, Toko Ekambi i molt més
Mario Gaspar (Jugador del Villarral CF) ha estat protagonista hui en la roda de premsa posterior a l’entrenament que s’ha realitzat a la ciutat esportiva.
Mario ha afirmat que ell sempre dona el 100% i així ho seguirà fent.
A més a més questionat respecte als partits que porta en el Villarreal CF ha assenyalat «Estic molt orgullos de estar tants partits en el Villarreal CF en primera divisió i tant de bó en siguin molts més»
Sobre la copa del rei també ha parlat Mario «Volem arribar el més lluny posible en la copa del rei. Ara toca enfrontar-nos al Orihuela que es un equip que coneixem perque ha jugat davant el nostre filial en diverses ocasions i personalment tinc amics en Orihuela. Considere que el Orihuela tendria que estar més amunt en la taula del que esta»
Finalment ha parlat sobre el rumor de la posible surtida de Toko Ekambi. «Jo desitge que Toko Ekambi estiga en el meu equip sempre perque es un molt bon jugador i esta fent molt be les coses. Tant de bó continue amb nosaltres fins a final de temporada i més temporades»
Rueda de prensa de Mario Gaspar – 8 enero https://t.co/AegQC6Y16S
— Villarreal CF (@VillarrealCF) January 8, 2020
Iván Camilo Sidro
Notícies Digitals
@icamilosidro