Marín-Buck lamenta que el 10N retardi projectes compromesos per Castelló per la demora del finançament
El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Castelló, Alejandro Marín-Buck, ha lamentat que “la nova convocatòria electoral prevista per al pròxim 10 de novembre i que manté a Espanya paralitzada, retardi els projectes compromesos per a la ciutat de Castelló per la demora del finançament “.
Marín-Buck ha recordat que “a la primera visita institucional del president de la Generalitat després de les passades eleccions del 28 d’abril que va anar a Castelló, Ximo Puig es va comprometre amb els castellonencs a corregir el sistema de finançament per a així poder emprendre la ronda de circumval·lació o l’adequació de l’edifici de la plaça de Borrull i mantenir les polítiques socials “.
No obstant això, el portaveu de Cs ha indicat que “en poc més de 100 dies ens trobem amb retallades anunciades pel president Puig que s’accentuen per la convocatòria electoral ja que el Govern d’Espanya està paralitzat, la promesa de la transferència del FLA està en quarantena i els pressupostos del Consell per al 2020 en stand by “. “Unes retallades que directament als castellonencs ens afectaria a la sanitat i polítiques socials, és a dir en el dia a dia de les persones”, ha recalcat Marín-Buck. “Una cosa que no podem consentir-ha continuat dient- per això, hem d’aprofitar el proper 10N perquè, després d’aquest dia no valen excuses: Espanya, la Comunitat Valenciana i Castelló han de ser imparables”.
Inforamció i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org